Деякі дешеві товари можуть не підлягати оплаті, якщо вартість їх обробки перевищує вартість продажу
Заберемо з дому
Заберемо товари прямо з твоєї оселі, або з відділення Нової пошти, щоб їх продаж був для вас ще більш зручним. Замовити курʼєра чи дізнатись реквізити для відправки товарів можна в нашому телеграм-боті.
Перевіримо та оцінимо
Ретельно перевіримо кожен товар та оцінимо. А потім додамо в твій електронний кабінет на затвердження. Товари, що не підлягають продажу ми можемо передати на благодійність, або повернути Новою поштою, після твого узгодження.
Продамо або задонатимо
Ми підготуємо товари до продажу. Створимо оголошення, яке найкраще продає. Будемо вести усю комунікацію з потенційними покупцями, щоб якнайшвидше продати твої речі. А після успішної згоди, просто перекажемо гроші тобі на картку. Якщо товар немає сенсу продавати, ми запропонуємо його повернути або задонатити.
Виклик курʼєра
150 грн.
Послуга доступна в межах Києва. Допустима вага: до 30 кг, максимальні розміри: 70x70x120 см
Відправка поштою
Тариф оператора
Послуга доступна по усій Україні. Допустима вага: до 20 кг, максимальні розміри: 70x70x120 см. Вартість доставки сплачує відправник
Обробка товару
10 грн.
Обробка кожного товару, який не підходить для продажу, переданий на благодійність чи повернутий власнику коштує 10 грн
Ціна продажу товару
Виплата
до 2999 грн
30%
3000 - 6999 грн
50%
від 7000 грн
60%
Термін на обробку товарів
Ми робимо все можливе, щоб обробити ваші товари якомога швидше. Однак через велику завантаженість деякі процеси можуть займати від 3 до 14 робочих днів з моменту отримання товарів або отримання запиту на переміщення чи обробку товару.
Ви можете відправити запит на безкоштовне повернення своїх товарів у таких випадках: товари не пройшли перевірку якості, не влаштувала оцінка товару, товари знаходяться в продажу більше 50 днів з моменту затвердження цін.Якщо ви затвердили нашу пропозицію з цінами, і товари знаходяться в продажу менше 50 днів, ви маєте сплатити компенсацію в розмірі 5% від повної вартості товару. Послуги з доставки товарів сплачуються окремо за тарифами Нової Пошти.
Стимулювання продажу
Для додаткового стимулювання попиту на товари ми можемо знижувати ціни кожні 20 днів. Основна система знижок працює за такими правилами: Початкова ціна товару, через 20 днів продажу — знижка 10%, ще через 20 днів — знижка 20% від вже зниженої вартості, після наступних 20 днів — знижка 30% від другої уціненої вартості, через 20 днів після цього — знижка до ціни реалізації.Таким чином, кожні 20 днів товар може отримати додаткову знижку.
Контроль якості товарів
Ви можете ознайомитися з критеріями оцінки якості товарів на сторінці "Що продати?". Якщо ваш товар не пройшов перевірку якості, ви можете повернути товар, вказавши свої реквізити Нової Пошти (оплата за рахунок отримувача), або узгодити з нами передачу товару на благодійність (передача безкоштовна). Обрати бажаний варіант ви можете в нашому додатку.
При отриманні товарів ми проводимо поверхневий огляд, щоб переконатися, що їх можна продати. Якщо товари не відповідають критеріям якості, ми залишаємо за собою право відмовитися від отримання такої посилки або від забору товарів кур’єром (у цьому випадку кошти за кур’єрську доставку не повертаються).
Більшість процесів відбуваються автоматично, але певні етапи все ще потребують вашої участі. Якщо ви не затвердите цінову пропозицію протягом 24 годин, наш менеджер звʼяжеться з вами по телефону для узгодження. Якщо ми не отримуємо відповіді протягом 48 годин, така пропозиція вважається затвердженою автоматично.Якщо в узгоджений час курʼєр не зможе звʼязатися з вами за наданими контактними даними, послуга з доставки вважається наданою, а кошти не повертаються.
Цікаві факти
19 093
Користувача
Зареєстровані в наших сервісах
43
Товари
В середньому в одному замовленні
43 250
Гривень
Найдорожчий проданий товар